Női Vállalkozók Napja 2022

Kiállítói kiajánló

A Női Vállalkozók Napja az év legnagyobb női vállalkozóknak szóló üzleti konferenciája, ahol olyan (főleg) női vállalkozók mesélik el a történetüket, akik felépítettek és működtetnek egy sikeres vállalkozást, miközben helytállnak a magánéletükben is.

Száraz üzleti tippek helyett olyan témákat fogunk kivesézni, mint például önismeret, életvezetés, kihívások és stressz kezelése, vállalkozói mindset, business look, márkaépítés.

Az első rendezvény nagy sikere után most májusban jön a következő!

2020-ban tartottuk meg az első Női Vállalkozók Napját 1.000 résztvevővel és 50 kiállítóval, ami gigantikus sikert aratott. Az előadók között olyan nevek szerepeltek, mint Jakupcsek Gabriella, Takács Nóra vagy Cserháti-Herold Janka.

Nézd meg az eseményről készült hangulatvideókat és fotókat, hogy mire számíthatsz most májusban is!

Az elmúlt 2 évben a világ teljesen átalakult: keresztbe húzva minden számításunkat, egymástól elzárva, az online térbe költözve kellett nőként boldogulnunk a munkában és a gyereknevelésben egyaránt. Most végre eljött az idő a visszatérésre, hogy kilépve az online térből újra személyesen találkozzunk a Női Vállalkozók Napján.

Miért érdemes kiállítóként részt venned a 2022-es Női Vállalkozók Napján?

Kiállítóként feltétlenül érdemes kihasználnod a visszatérés erejét, hiszen az emberek még sosem voltak ennyire kiéhezve a személyes találkozásokra és a közös fejlődésre. Olyan nyitottságot tapasztalhatsz a szolgáltatásod vagy terméked iránt, amit talán sehol máshol.

A konferencián egy helyen, egyetlen nap alatt érhetsz el 600-1.000, többségében 25-45 év közötti, induló vagy már vállalkozó nőt, akik nyitottak az ajánlatodra.

Az első rendezvényünk teltház mellett zajlott le és nagyon pozitív visszhangja volt, így a második alkalommal is hasonló sikerre számítunk! 

Küldetésünk

Segítséget nyújtani a kezdő vállalkozó nőknek, akik eddig féltek a tettek mezejére lépni és nem tudták összeegyeztetni a vállalkozás gondolatát a magánéletükkel.

Irányt mutatni azoknak a már vállalkozó nőknek, akik akadályokba ütköznek vállalkozásuk fejlesztésében és keresik az utat a magánélet-munka egyensúlyának megteremtéséhez.

Biztosítani azt a befogadó, közvetlen és pozitív légkört, ahol a nők kapcsolatot építhetnek egymással, új partnerekre lelhetnek és gondolatokat cserélhetnek.

Olyan témaköröket hozni, amivel fejleszthetik életük minden területét, valamint olyan előadókat a színpadra állítani, akik példaképek lehetnek.

Ennek a küldetésnek a megvalósításához keressük azokat a partnereinket, akik kiállítóként szívesen részt vesznek a rendezvényen és az egész kampányban.

A Női Vállalkozók Napja nem egy tipikus biznisz konferencia. Középpontba a kiteljesedni vágyó nőket helyezzük, akik egyszerre több fronton próbálnak helytállni: vállalkozóként, anyaként, feleségként és önmegvalósító nőként. 

A szerteágazó témák lehetőséget biztosítanak, hogy ne csak vállalkozással kapcsolatos kiállítókat keressünk, hanem olyan cégeket is, akik a nők nem-vállalkozói szerepét szólítják meg. Legyen szó akár egy finom csokoládéról, ékszerekről, önismereti könyvekről, és így tovább.

Működj együtt velünk és légy te is kiállító az év legnagyobb női vállalkozóknak szóló rendezvényén!

Hidd el, semmi sem jobb érzés annál, mint amikor vásárlóid saját elhatározásukból keresnek fel, hiszen tudatosan vágynak a fejlődésre és a segítségre, emiatt megragadnak minden lehetőséget.

Ha te is szívesen képviseltetnéd vállalkozásod ezen a nagyszabású és különleges üzleti konferencián, olvasd el, mit ígérünk számodra, majd válassz kiállítói csomagajánlataink közül.

Fontos információk leendő kiállítóinknak

TERVEZETT LÉTSZÁM

600 - 1.000 fő

LÉTSZÁM GARANCIA

Garantáljuk, hogy legalább 600 résztvevő ott lesz a rendezvényen, ezzel biztosítva, hogy legyen bőven elegendő érdeklődő számodra is a helyszínen. Ha mégsem lesz ott legalább 600 résztvevő, akkor a kiállítói díj arányos részét visszautaljuk a számodra. Más rendezvénynél nem fogsz ilyen ajánlattal találkozni!

FIGYELEM!

A kiállítói helyek száma korlátozott, ezért kérjük, tanulmányozd át a lehetőségeket, majd jelentkezz hamar, mielőtt még betelnek a helyek!

TERVEZETT NAPIREND

Regisztráció: 08:00
Előadások: 09:00 - 17:30

Kiállítói asztalok / standok építése:
A rendezvény napján 06:00 és 07:30 között

Kiállítói tér nyitása: 08:00
Kiállítói tér zárása: 18:30
Bontás indítása: nem korábban, mint 18:30

A programnyitás előtt és után 60-60 perc, ebédszünetben 90 perc, és a köztes szünetekben 30-30 perc áll a rendelkezése, tehát összesen 4,5 óra, amikor az emberek aktívan látogatják a kiállítói teret.

Bővebb információ a programról: http://noivallalkozoknapja.hu/#program

Kiállítói csomagajánlataink

Válaszd ki azt a csomagot, ami a leginkább szimpatikus a számodra! A kiválasztott csomagon felül további kiegészítőket is választhatsz, hogy a lehető leginkább testreszabott megjelenést biztosítsd magadnak. 

Alap csomag

Kiemelt csomag

VIP csomag

Kiállítói asztal, asztalszoknyával

1 db

2 db - L alakban, kiemelt helyen

2 db - L alakban, a legforgalmasabb helyeken

Szék

2 db

2 db

2 db

Privát WIFI a kiállítóknak

Áram kiépítés

Víz

Tiszteletjegy a konferenciára a létszámon felül

1 db

1 db

2 db

Logó elhelyezése a weboldalon

kiemelt helyen

Rendezvény magazinban megjelenés

logó + szlogen

negyed oldalas reklámfelület

fél oldalas reklámfelület

Kiállítói aloldalon megjelenés

logó + szlogen

bemutatkozási lehetőséggel (logó, rövid szöveges leírás, ajánlat, link)

kiemelt helyen részletes bemutatkozási lehetőséggel (logó, fotó vagy videó, szöveges leírás, ajánlat, link)

Apró ajándék vagy szóróanyag elhelyezési lehetőség

Kommunikáció a közösségi médiában írásos, videós poszt vagy interjú formájában

Ár

59.000 Ft + ÁFA

79.000 Ft + ÁFA

99.000 Ft + ÁFA

Igény esetén tudunk adni 0%-os, AAM számlát is.

Ha nagyobb standdal szeretnél jönni, van lehetőséged több helyet is megvásárolni egymás mellett. 

A lenti ábrán láthatod az “Alap”, “Kiemelt” és “VIP” helyeinket. 

FONTOS: Az asztal, vagy azt asztalok (asztal-helyek) kiválasztása és lefoglalása a szerződés megkötése és a választott csomag díjának beérkezése után, érkezési sorrendben történik. 

Kiegészítők a csomagajánlatainkon felül

Logós szövet karszalag

1 kiállítónak elérhető

100.000 Ft + ÁFA

Logós badge nyakpánttal (vagy a logós badge vagy a karszalag)

1 kiállítónak elérhető

350.000 Ft + ÁFA

Logózott toll a résztvevőknek

1 kiállítónak elérhető

300.000 Ft + ÁFA

Mappa hátoldalán egész oldalas reklámfelület

1 kiállítónak elérhető

300.000 Ft + ÁFA

Rendezvény magazinban 2 oldalas PR cikk megjelenése

5 kiállítónak elérhető

100.000 Ft + ÁFA

Reklám videó kivetítése szünetekben, max. 60 msp. (hang nélkül)

10 kiállítónak elérhető

30.000 Ft + ÁFA

Bónusz interjú készítése – 10-15 min., stúdióban felvéve profi minőségben, hírlevél listára kiküldve, social médiában megosztva

5 kiállítónak elérhető

150.000 Ft + ÁFA

Kapcsolatépítő terem asztalainál szórólap elhelyezése (minden szünetben feltöltésre kerül)

2 kiállítónak elérhető

50.000 Ft + ÁFA

Nap végi kvízjáték nyerteseinek felajánlott nyeremények*

Külön díjazás nélkül, csupán a nyeremény felajánlása

*Nap közben az előadások tartalmából összeállított kvízjátékon játszhatnak a résztvevők, ahol az első 3 helyezett ajándékokban részesül. Ezeket az ajándékokat már a rendezvény előtt elkezdjük reklámozni e-mail listáinkon, valamint közösségi média és blog felületeinken. A nap során szintén többször ki lesznek emelve a konferansz által, valamint szóróanyagokon, és a kivetítőn is rendszeresen láthatóak lesznek.

Foglald le a helyed!

Foglaláshoz írj nekünk egy e-mailt az kovesoli@gmail.com címre a választott csomag nevével, az igényelt kiegészítőkkel, illetve az egyedi igényeiddel, kérdéseiddel együtt. 

Kérdés esetén szintén a fenti e-mail címen, vagy pedig a +36 30 830 0447 telefonszámon érsz el minket! 

Remélem, hamarosan találkozunk! 🙂